Acest serviciu se adreseaza firmelor din Bucuresti si din tara ce doresc sa-si repare telefoanele fara a se deplasa la unul din punctele noastre de lucru.
Detalii procedura reparatii online:
Clientii ce doresc sa beneficieze de acest tip de serviciu se inregistreaza pe site;
Pe baza numelui de utilizator si a parolei primite, vor plasa o comanda de reparatie;
Dupa inregistrarea comenzii, vor alege un curier prin care sa trimita telefoanele in service;
Detalii complete privind starea comenzilor de reparatii sunt disponibile intr-un control panel;
Se va preciza suma maxima pe care accepta sa o plateasca pentru reparatie fara notificare;
Daca pretul reparatiei se inscrie in limita maxima acceptata, telefonul este reparat si returnat;
Daca pretul depaseste limita maxima acceptata, se emite o notificare electronica catre client;
Acesta primeste un mail prin care este instiintat despre pretul estimativ al reparatiei;
Clientul poate decide, accesandu-si propriul control panel, ce doreste sa faca in continuare;
El poate sa-si dea acordul cu privire la continuarea reparatiei sau sa refuze noul pret;
Prin intermediul propriului control panel, clientul poate verifica oricand urmatoarele:
Unde se afla telefonul: ( tranzit la curier, intrat in service, iesit din service, etc )
Starea telefonului: ( reparat / nereparat, asteptand confirmarea clientului / piese, etc )
Informatii tehnice: ( defecte gasite / reparate, piese folosite, observatii tehnicieni, etc )
Telefoanele vor fi returnate cu acelasi curier, plata serviciilor se va face ramburs / prin banca;
Facilitati / beneficii:
Clientii pot economisi timp pretios in rezolvarea problemelor de service;
Costuri de reparatie reduse, preturile practicate fiind preferentiale;
Sistemul poate servi excelent si firmelor cu reparatii in garantie;
|