Informatii garantii

Procedura de trimitere a telefoanelor in service:

Clientii din Bucuresti sunt invitati sa vina la sediul firmei noaste din Bdul Magheru Nr 27 Sc B Et 2, de luni pana vineri intre 10.00 si 16.00, cu telefonul in garantie insotit de certificatul de garantie in original, factura de achizitie in original si accesoriile care au legatura cu defectul reclamat.

Clientii din provincie sunt rugati sa trimita telefonul insotit de actele mentionate mai sus si explicatii privind defectul reclamat, printr-un curier rapid ( Cargus, Speed, RoExpres, etc ).

Pachetele trimise prin posta ( care nu sunt livrate la sediul firmei ) nu vor fi ridicate si ca urmare se vor intoarce la expeditor.

Cheltuielile de expediere cad in sarcina clientului sau, dupa caz, in sarcina magazinului de unde a fost achizitionat telefonul.

Conditii de acordare a garantiei:
Conform HOTARARII GUVERNULUI NR 394/1995 privind obligatiile ce revin agentilor economici – persoane fizice sau juridice in comercializarea produselor de folosinta indelungata destinate consumatorilor si ORDONANTEI NR 21/1992 privind protectia consumatorilor – modificata si completata, clientul a fost anuntat si si-a dat acceptul cu privire la conditiile de acordare a garantiei:

1. Termenul de garantie este de 12 luni de la data cumpararii produsului si respectiv ale accesoriilor standard aflate in componenta sa (cumparate simultan cu produsul, cele fara de care aparatul nu poate functiona).

2. Garantia se acorda conform legislatiei romane in vigoare la data cumpararii, se aplica numai daca aparatul este folosit corespunzator (in concordanta cu instructiunile de folosire) si este valabila numai insotita de factura de cumparare si certificatul de garantie, ambele in original.

3. In cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul se va repara gratuit, la sediul mentionat in acest certificat.

4. Prezentul produs are in componenta subansamble electronice si mecanice delicate, care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, exploatare, intretinere si reparatie prevazute in manualul de utilizare.

5. Situatii care duc la iesirea din garantie a produsului:
· Nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in manualul de utilizare sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania;
· Documentele de garantie nu sunt prezentate, au fost deteriorate / modificate sau sunt ilizibile;
· Aparatul prezinta deterioarari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare gresita sau neglijenta, schimbari ale starii aparatului, pastrarea in conditii improprii – functionarea repetata in regim de mari diferente de temperatura care cauzeaza fenomenul de “condens” intern, expunerea excesiva la umezeala sau radiatii solare, deteriorarea antenei sau a capacelor de protectie sau neglijentei in utilizare;
· Sigiliul aplicat de catre vanzator a fost deteriorat, sters sau inlocuit;
· Produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator (alta baterie decat cea recomandata de producator, alt incarcator de retea decat cel original, care poate furniza tensiuni de alimentare diferite decat cea nominala specificata in manualul de utilizare, incarcatoare auto, hands-free )
· Interventii software sau reparatii executate de catre persoane neautorizate;
· Neconcordanta intre seria IMEI de pe certificat, cea inscrisa pe telefon si cea electronica din telefon;
· Prezentarea telefonului la service cu alta versiune de software decat cea cu care a fost livrat;

6. Pierderea certificatului de garantie determina iesirea din garantie a produsului.

7. Necompletarea sau completarea incorecta a certificatului de garantie atrage dupa sine raspunderea vanzatorului.

8. Perioada se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului la service, pana la data repunerii in stare de functionare a produsului. Prelungirea termenului de garantie se inscrie pe certificatul de garantie.

9. Durata medie de utilizare a produsului este de 5 ani. CODEC asigura contra cost, reparatii in afara perioadei de garantie, pe toata durata medie de utilizare aprodusului.

10. Cumparatorului i-a fost probata functionarea corespunzatoare a produsului si i s-a explicat modul de utilizare.Cumparatorul a verificat inventarul de livrare al produsului inclusiv existenta manualului de utilizare in limba romana. Cumparatorul a luat la cunstinta de integritatea suruburilor si sigiliilor produsului.

11. In cazul defectarii produsului, cumparatorul va trebui sa se prezinte la sediul magazinului de unde a achizitionat aparatul, vanzatorul avand obligatia sa completeze procesul verbal de predare–primire, sa mentioneze defectiunile reclamate, sa trimita produsul printr-un curier rapid ( RoExpress, Cargus, Speed Curier, etc ) si sa achite taxele necesare.

12. Pentru telefoanele care necesita rescrierea softului, clientul este de acord cu stergerea tuturor datelor stocate in memoria telefonului ( poze, fisiere sunet si / sau imagini, numere de telefon din agenda ).

13. Clientul este de acord cu anularea garantiei si in cazul cand defectul constatat nu a fost observat la preluarea telefonului.

14. Capacitatea bateriilor poate fi diminuata in mod gradual in cazul depozitarii la temperaturi prea joase sau prea inalte.

15. Timpul de operare a telefonului depinde drastic de modul de folosire al aparatului astfel:
a. 1 minut de convorbire, access GPRS, WI-FI sau IRDA reduc timpul de standby cu 30-90 min
b. 1 minut lumina ( tastare, jocuri, organizer ) sau acces memorie externa – MMC, SD - reduce standby cu 60 min
c. 1 minut cautare retea reduce standby cu 5-10 min

 
                 
reparatiigsm.ro este proprietatea firmei CODEC SERVICE / toate logo-urile si marcile inregistrate din site apartin proprietarilor lor de drept.
concept & design Mihai Zimbrea / ultimul update 15 Octombrie 2007