Profilul Companiei

CODEC este o companie romaneasca, infiintata in 1994, specializata in servicii de telecomunicatii, o componenta majora a activitatii fiind legata de telefonia mobila inca de la inceputurile ei in Romania, in perioada serviciilor NMT oferite de Telefonica Romania.

Dezvoltarea firmei si cristalizarea activitatii sale principale in service telefonie mobila se suprapun cu aparitia primelor retele de telefonie mobila digitala GSM in anul 1997, an in care, folosindu-se din plin de experienta acumulata in anii anteriori, CODEC devine primul service de telefonie mobila din tara, licentiat de Ministerul Telecomunicatiilor si oferind reparatii de nivel 4 chiar din perioada de pionierat a telefoniei mobile GSM.

CODEC s-a afirmat prin calitatea si rapiditatea lucrarilor executate, prin calitatea personalului atat din punct de vedere tehnic cat si uman, prin politicile comerciale abordate si, nu in ultimul rand, prin flexibilitatea contractelor de service ce au urmarit intotdeauna interesele clientilor sai.

Portofoliul de clienti ( AAJ Trading, BlueTel, Connex, Dialog/Orange, Goldstern, Mediacom, MobileWorld, Prima TV, Radcom, RATB, Rodipet, MediaPro, Romservice International, Stanbox, GAMELOFT ROMANIA, Advanced Technologies, SKYFON, B-Mobile, etc) si cele peste 50.000 de unitati reparate, va ofera dimensiunea exacta a activitatii noastre, punandu-ne in acelasi timp la dispozitia dumneavoastra cu intreaga gama de servicii oferite de catre cele trei departamente ale sale:

•  CODEC SERVICE - mai mult decat reparatii de nivel patru pentru majoritatea modelelor de telefoane mobile, incercam sa oferim solutii complete clientilor nostri: consultanta, evaluari, contracte de service, contracte de garantie si post-garantie, formarea si instruirea profesionala a personalului desemnat de client sa se ocupe de partea de service.

•  CODEC SOFTWARE - facem tot posibilul pentru a crea si furniza cele mai bune produse software: programe pentru telefoane mobile, aplicatii la cerere in domeniul achizitiilor de date si telecomunicatiilor, platforme complexe de baze de date pentru managementul si gestiunea activitatii intr-o firma de telecomunicatii.

•  CODEC SUPORT TEHNIC - consultanta tehnica in fiecare zi lucratoare, intre 09.00 si 18.00, prin telefon sau online la solicitare clientilor nostri, care au nevoie de consultanta, fisiere, update-uri sau documentatii.

 

 
                 
reparatiigsm.ro este proprietatea firmei CODEC SERVICE / toate logo-urile si marcile inregistrate din site apartin proprietarilor lor de drept.
concept & design Mihai Zimbrea / ultimul update 15 Octombrie 2007